ENG
Όλα τα έργα
Πίσω στην αναζήτηση

Impression: At the port, op.11

#309, 2018, Πειστικός Μενέλαος, Ελλάδα
8min, Μικτό Σύνολο (4+) (1 μέρος)
Αντιγραφή URL σελίδας

Το έργο βασίζεται στη φιλοσοφία του (διάσημου ζωγράφου) Monet και η έμπνευσή του πηγάζει από τον πίνακά του Impression, soleil levant αλλά και από τη θέα του λιμανιού της πόλης της Θεσσαλονίκης. Καταρχάς, το έργο περιγράφει την «εντύπωση» που προκαλείται στη θέα του λιμανιού. Καθώς το έργο εξελίσσεται, η εντύπωση αναδομείται και τα χαρακτηριστικά του πορτρέτου γίνονται καθαρότερα. Η θαμπή εικόνα της εντύπωσης, η θολή και σιωπηρή ατμόσφαιρα μετατρέπεται σταδιακά σε αυστηρή και δραματική, όπως η αίσθηση ενός διαρκούς και επίμονου βλέμματος στον ορίζοντα του λιμανιού.

(Ο συνθέτης για το έργο)

Επιπλέον χαρακτηριστικά έργου

Incipit (τα πρώτα μέτρα της παρτιτούρας)
Όργανα Άλτο σαξόφωνο, Όμποε, Φαγκότο, Πιάνο
Επίπεδο δυσκολίας Δύσκολο
Εκπαιδευτική βαθμίδα Πτυχίο / Δίπλωμα Ωδείου / 3ο ή 4ο έτος ΑΕΙ
Εκπαιδευτικοί στόχοι Altissimo φθόγγοι, Slap tongue, Αλλοιώσεις, Άλματα διαστημάτων, Ανυπαρξία μέτρων, Αυτοσχεδιασμός, Εναλλαγές δυναμικών, Εύρος δυναμικών, Μέτρα απλά, Μέτρα ασύμμετρα, Μέτρα σύνθετα, Μικροτόνοι, Ποικιλία παύσεων, Ποικιλία ρυθμικών αξιών
Α' εκτέλεση

Kρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, 2018, σαξόφωνο: Γιάννης Πάλλας, όμποε: Σοφιανός Νούλης, φαγκότο: Παντελής Κάργας, πιάνο: Μενέλαος Πειστικός

Έκδοση αδημοσίευτο, επικοινωνία με τον συνθέτη: menelaoscomposerpeistikos22@gmail.com
Διασκευαστής -
Ανάθεση -
Αφιέρωση -
Διακρίσεις -

Άλλα έργα του συνθέτη

Τελευταία επεξεργασία 2023-09-27 10:17:10

Σχετικά έργα βάσει ενορχήστρωσης

M/B for 6 playersΣαπουντζής Μιχάλης / 2005Νέο ΣώμαΣτεφάνου Νίκος / 0Flamingo’s JourneyΚαθαρόπουλος Δημήτρης / 2017PrayersΑνδρεάδης Στέφανος / 2005Gravitationnel, hommage à Karl SchwarzschildΤζώρτζης Νικόλας / 2021

Σχετικά έργα βάσει επιπέδου δυσκολίας

Four Sax Ballet op.121Νικολάου Δημήτρης / 1994WedgeLillios Elainie / 2007Quartet no 2 (Κατηρτζόγλου)Κατηρτζόγλου Σταύρος / 2001Πουστσέν(ι)οΓκατζόφλιας Χάρης / 2018Mystery and RevelationKefala Kerr John / 1986
TOP