ENG
Όλα τα έργα
Πίσω στην αναζήτηση

Risuona piu lontano che mai

10min, Μικτό Σύνολο (4+) (1 μέρος)
Αντιγραφή URL σελίδας

Το “… risuona piu lontano che mai είναι ένα έργο που διαμορφώνεται και ταυτόχρονα θρυμματίζεται από μικρές κυψέλες ανάμνησης. Αυτές επανεμφανίζονται σε ποικίλες, συχνά απροσδόκητες επαναλήψεις και επίμονες αναδρομές, μέσω μιας σειράς αναδόμησης και αναδιάταξης του υλικού. Αναπαριστώντας την ιδιομορφία ενός απροσδιόριστου ήχου, αυτές οι μνημονικές κυψέλες μεγαλώνουν και μικραίνουν με τρόπο μη γραμμικό, με αναταράξεις και εμπόδια, αβεβαιότητες και δισταγμούς. Συμπεριφέρονται - αυτό που ο Deleuze και ο Guattari θα έλεγαν - ως αρμονικό πλέγμα σε κατάσταση στοχαστικού και μη ιεραρχικού διαλόγου μεταξύ τους, ως κάτι που διαδραματίζεται κατά τη διαδικασία, σε απόλυτη οικειότητα. «Το ΄να γίνεσαι΄ (a becoming) βρίσκεται πάντα στη μέση. Μπορεί κανείς να το προσεγγίσει μόνο από τη μέση. Το ΄να γίνεσαι΄ δεν είναι ένα, ούτε δύο, ούτε η σχέση μεταξύ των δύο. Είναι η ενδιάμεση κατάσταση, η οριακή γραμμή ή το σημείο του ορίζοντα. Εάν το ΄να γίνεσαι΄ είναι μία συστάδα (μια γραμμική συστάδα), είναι επειδή αυτό συμβαίνει σε μια ζώνη εγγύτητας και ασάφειας, σε μια ζώνη ενός ακατοίκητου τόπου, μιας απροσδιόριστης σχέσης που αναιρεί τα δύο σημεία εγγύτητας ή απόστασης, φέρνοντας έτσι κοντά το ένα στο άλλο. Όσο πιο κοντά έρχεται το ένα στο άλλο τόσο αποδυναμώνεται η σχέση εγγύτητας και απόστασης». [(Gilles Deleuze και Félix Guattari, A Thousand Plateaus: Capitalism and Schizophrenia, μετάφραση Brian Massumi, (London;New York: Continuum, 2004), σελ. 293].

(Ο συνθέτης για το έργο)

Επιπλέον χαρακτηριστικά έργου

Incipit (τα πρώτα μέτρα της παρτιτούρας)
Όργανα Σοπράνο σαξόφωνο, Φλάουτο, Πιάνο, Κρουστά, Μπάσο φλάουτο
Επίπεδο δυσκολίας Πολύ δύσκολο
Εκπαιδευτική βαθμίδα Σολιστικό επίπεδο, Μεταπτυχιακές/Διδακτορικές σπουδές
Εκπαιδευτικοί στόχοι Air tones, Key clicks, Multiphonics, Slap tongue, Αλλοιώσεις, Αρμονικοί, Εναλλαγές δυναμικών, Εύρος δυναμικών, Μέτρα απλά, Μέτρα ασύμμετρα, Μέτρα σύνθετα, Μικροτόνοι, Ποικιλία αρθρώσεων, Ποικιλία παύσεων, Ποικιλία ρυθμικών αξιών
Α' εκτέλεση

Il Suono Music Week 2018, Teatro Comunale Degli Illuminati, Cita di Castello (Ιταλία), 5 Ιουλίου 2018, Ensemble Il Suono Giallo, φλάουτο/μπάσο φλάουτο: Andrea Biagini, σοπράνο σαξόφωνο: Michele Bianchini, κρουστά: Laura Mancini, πιάνο: Simone Nocchi

Έκδοση αδημοσίευτο, επικοινωνία με τον συνθέτη: pdimitri@mus.auth.gr
Διασκευαστής -
Ανάθεση Il Suono Music Week 2018
Αφιέρωση για το ορχηστρικό σύνολο Il Suono Giallo
Διακρίσεις -
Οπτικοακουστικό υλικό youtu.be/KzkdghaUV-0
bit.ly/3fE9PlE

Άλλα έργα του συνθέτη

Τελευταία επεξεργασία 2023-04-06 16:30:54

Σχετικά έργα βάσει ενορχήστρωσης

Το Σεπτέτο των ΦίλωνΓερεμπακάνης Μανώλης / 2004Pleiades SketchesLillios Elainie / 2014FOSS IIIΣαμαράς Χρήστος / 2008StichironΚαραθόδωρος Θοδωρής / 2008LithosΣτυλιανού Τάσος / 2019

Σχετικά έργα βάσει επιπέδου δυσκολίας

Sobre o amor perdido do laudeΤζώρτζης Νικόλας / 2015Θαλασσογραφία Α (Μικρό νηπενθές)Μηνακάκης Στρατής / 2018The Martha Mitchell EffectΧατζηλεοντιάδης Λεόντιος / 2005Rasch IIΑπέργης Γιώργος / 2001Réponses à l’Avant-Garde Hysterique: Sonata per sassofono alto e pianoforte op.76Νικολάου Δημήτρης / 1988
TOP