ENG
Όλα τα έργα
Πίσω στην αναζήτηση

Enlacées

8min, Μικτό Σύνολο (4+) (1 μέρος)
Αντιγραφή URL σελίδας

«Η ίδια η μνήμη είναι μια εκ των έσω αναφορά. Μέσα σε αυτά τα κουτσομπολιά του μυαλού προστίθενται οι απατηλοί ήχοι που καταφθάνουν από τους γύρω ανθρώπους. Δεν υπάρχει παρά μια μεταβαλλόμενη και ασταθής βάση για εξέλιξη. Η εικόνα που διαμορφώνουμε από τις συνεχείς παρελθούσες εμπειρίες, διευρύνεται δυσανάλογα ως προς την πραγματική εμπειρία που επιδιώκουμε να περιγράψουμε» σχολιάζει με σαφήνεια ο George Santayana στο Life of Reason. Όταν βυθιζόμαστε στο παρελθόν, οι αναμνήσεις σπάνια ανακαλούνται ως αυθεντικά αντίγραφα των αρχικών συμβάντων. Συνήθως ανακαλούνται ως φήμες: κάποια από τα γεγονότα έχουν αλλάξει, άλλα παραλείπονται ή προστίθενται. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ακριβείς μνήμες αναμιγνύονται με ανεπιβεβαίωτες και σε άλλες πάλι, τα γεγονότα πιθανόν ανακαλούνται αλλά δεν είναι δυνατή η αναφορά στην πηγή τους (memory misattribution). Mερικές φορές δεν μπορούμε να επικαλεστούμε ούτε τη φαντασία για να θυμηθούμε ένα γεγονός. Η ανασκευαστική φύση της μνήμης σε συνάρτηση με την αποδομητική της διάσταση (memory inaccuracy) και ιδιαίτερα ο ρόλος της στη μουσική αφήγηση, βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του παρόντος έργου. Το έργο αποτελείται από δομές σχετικά περίπλοκων μουσικών συμβάντων, οι οποίες βρίσκονται συνεχώς σε ανατροφοδότηση με τον εαυτό τους μέσω της δραστηριότητάς τους στο παρόν, από τη μία πλευρά, και μέσω του ίχνους που αφήνουν στη μνήμη όταν έχουν συμβεί, από την άλλη πλευρά. Η εγγενής σύγκρουση ανάμεσα στα πραγματικά συμβάντα και τις βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόσθεσμες αναφορές που αφήνουν τα ίχνη αυτών στη μνήμη, οδηγεί σε μια σειρά από ανακατασκευές ηχητικών εικόνων με υλικό του παρελθόντος στο σήμερα. Οι αρχικές ηχητικές εικόνες υφίστανται διαρκείς μετασχηματισμούς, μεταμορφώσεις αλλά και στρεβλώσεις, αλλοιώσεις (ακόμη και εκφυλισμό) των πραγματικών και τελικά, διαλύονται σε μια κίνηση από απομεινάρια και σκιές που αναδύονται και εξαφανίζονται αίφνης σε έναν τραγικό χορό του εφήμερου.

(Ο συνθέτης για το έργο)

Επιπλέον χαρακτηριστικά έργου

Incipit (τα πρώτα μέτρα της παρτιτούρας)
Όργανα Βαρύτονο σαξόφωνο, Βιολί, Βιόλα, Βιολοντσέλο, Κοντραμπάσο, Φλάουτο, Κόρνο σε F, Μπάσο τρομπόνι, Κλαρινέτο σε Bb
Επίπεδο δυσκολίας Δύσκολο
Εκπαιδευτική βαθμίδα Πτυχίο / Δίπλωμα Ωδείου / 3ο ή 4ο έτος ΑΕΙ
Εκπαιδευτικοί στόχοι Air tones, Slap tongue, Αλλοιώσεις, Εναλλαγές δυναμικών, Εύρος δυναμικών, Μέτρα απλά, Μέτρα σύνθετα, Ομορρυθμικές κινήσεις των φωνών, Ποικιλία αρθρώσεων, Ποικιλία παύσεων, Ποικιλία ρυθμικών αξιών, Πολυρυθμικές κινήσεις των φωνών
Α' εκτέλεση

Ligetisaal at Mumuth, Graz - Aυστρία, 22 Οκτωβρίου 2010, Ensemble Zeitfluss, διεύθυνση ορχήστρας: Edo Micic

Έκδοση Babelscores
Διασκευαστής -
Ανάθεση Ensemble Ζeitfluss και Institute for Electronic Music and Acoustics of the University of Music and Drama at Graz, Aυστρία
Αφιέρωση -
Διακρίσεις -
Οπτικοακουστικό υλικό bit.ly/39xip1U

Άλλα έργα του συνθέτη

Τελευταία επεξεργασία 2023-08-13 20:28:31

Σχετικά έργα βάσει ενορχήστρωσης

Paraules VeritablesΕμμανουήλ Γιώργος / 2005Κι όμωςΚυριακάκης Γιώργος / 2017De l’intérieur, éternel, terrestΤζώρτζης Νικόλας / 2012SeptetΑνδρεάδης Στέφανος / 2005Το Σεπτέτο των ΦίλωνΓερεμπακάνης Μανώλης / 2004

Σχετικά έργα βάσει επιπέδου δυσκολίας

Aperiton IΚούρτη - Παπαμούστου Βασιλική / 2009ProsodionΚίτσος Βασίλης / 2006SAKSTISpiropoulos Georgia / 2001SeptemberΑμπαζής Θοδωρής / 2001Τρίο (Σφέτσας)Σφέτσας Κυριάκος / 1994
TOP